Znaczenieimion.int.pl:

- główna strona
- mapa serwisu
- księga gości


Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o aktualizacjach serwisu na swój e-mail? Nic prostszego - wystarczy, że podasz poniżej swój e-mail.


Dzisiejsi solenizanci:
Alfons, Alfonsyna, January, Konstancja, Sydonia, Teodor, Więcemir


Ważna informacja

Strona jest skierowana do osób z poczuciem humoru, jeśli go nie masz, to szybko uciekaj z tej strony.
Nie interesuje mnie Twoja negatywna opinia, nie chce żebyś mnie wyzywał - ja nie piszę sprayem po Twoim domu więc Ty mi nie bluzgaj w mojej księdze gości. Z góry dziękuję :)


Losowy opis imienia



Jeśli chcesz wzbogacić swój blog, swoją stronę WWW itp. wystarczy, że wstawisz poniższy kod HTML by wyświetlać jedno losowe imię:



Wygląd losowego opisu można edytować poprzez style CSS:
- znaczenieimion_plec - określa wygląd płci (tekst)
- znaczenieimion_imie - określa wygląd imienia (link + tekst)
- znaczenieimion_znaczenie - określa wygląd znaczenia imienia oraz stopki naszego serwisu (link + tekst)

Alan - bez cenzury

Liczniki odwiedzin | Księgi gości | Metal Lyrics | Konwerter | Wolne domeny | Informacje o samochodach | Zakupy w UK | | | | | | Dostawcy Internetu | Wczasy nad jeziorem


Znaczenie imion strona została stworzona w połowie 2005 roku - prezentujemy tutaj zabawne znaczenia imion, niektóre są lekko wulgarne, niektóre erotyczne, obraźliwe itp - prosimy o nie branie "na poważnie" prezentowanych w serwisie treści. Zapraszamy do korzytania z naszego serwisu :)





męskie Alan

osiedlowa pitka lubi kalafior i robic se minete uwielbia imienia basia chialbymiec wszystkie naraz i chodzic z nimi do lozka (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

jest to chlopiec o wesolym usposobieniu i wielu zainteresowaniach wyrasta na przystojnego mezczyzne zazwyczaj wiaze swoja przyszlosc z medycyna. w przyszlosci jest dobrym ojcem i niezłym mezem (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Zacny człowiek z natury jest szlachetny i prawy. W życiu kieruje sie mottem moralnym,
Imię prawdopodobnie pochodzenie celtyckiego , oznacza zacny,zgodny,harmonijny. Inni autorzy uwazaja to imię za angielskie inni za francuskie. Kazdy Alan sam sobie jest poczatkiem: sam sobie najwiecej zawdziecza jest pionierem i samoukiem a wszyscy naokoło dziwia sie , skąd się wzieły jego zdolności. Dzieje sie tak dlatego że Alan jest numerologiczna jedynka (jak Adam) i dlatego wszystko musi zaczynać od poczatku.
Święty Alan z Lille zakonnik. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Sympatyczny,śliczny,kochający,czasem potrafi pokłamać, po prostu super (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

przystojny chłopiec odwzny i mily z fajnym charakterem (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

nie mowi prawdy (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

jest przystojny ,uwielbia sport,lecz co z wyglądu jak i tak jest głupi i nie widzi dziewczyny która go tak kocha ,ciekawe kiedy zauwazy ,moze bęzie juz za pozno (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

poprostu jest przyjacielski,można mu zaufać, ciągle martwi się o inych a na samym końcu o siebie... jest kochaniutki :D od Sylwusi:D:D:D heh (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Super wariat z którym nie da się nudzić :D (zazwyczaj przystojny) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

To wyjatkowy facet,niezwykle przystojny...barzo wrażliwy ale mający swoje zdanie...lubi kobiety(oczywiście kiedy jest wolny)..a kiedy ja znajdzie jest jej wierny.. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

chory na ADHD!!!!!!!!!!!!!!! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

humorzasty kumplowaty uparty jak osioł metroseksualny ,,casanowa" lubi kobiety mój kumpel i nie tzyma się jednej jakom chce poderwie chwyci za tylek za cyc** itp ale idzie z nim zyc to poprostu Alan by Ela (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Chuj na kaczych łapach..xD (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

śmieszny sympatyczny i wesoły ciągle podąża do nowych celów swego życia myśli o innych jest koleżeński (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Miły cwaniaczek. Typowy farmer z wiochy zabitej dechami. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

mily, przystojny ii super bogaty bizmesmen bosski i:@
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

lovelas i kobieciarz. całuje na piewszej randce i nigdy nie oddzwania;) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

pewny siebie, radykalny, o silnym charakterze, zabawny,uzdolniny technicznie (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

piekny jest moj alanek!!!!!!!!kocham cie kotku!!!!!!!!
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

GLUPI HUJ JEBANY NIE MA FIUTA (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

głupi frajer.nigdy nie ruchal
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

kochany slodziutki i w ogóle super taki misu :* (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Jest głuupiim eseeemm ;D ale Kocha Roxane ;* (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

jakies to imienie arabskie jest (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

świetny chłopak:) zgadzam sie z poprzednikiem sympatyczny urwis:) nie sposób go nie lubić:) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Pogodny, otwarty na ludzi ale niestety niezdecydowany, chaotyczny w działaniu i lubi zdradzać kobiety i to wielokrotnie!!! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Miły, uroczy jak cholera ale niestety zakłamany (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

zawsze wiezy wszystkim na słowo i właśnie zryjnował swoja najwieksza miłaść. BO jej nieuwiezył tylko innym ale cuz poradzić jak jeste głupi to niech wiezy dalej
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Duży chłopiec, chce dobrze lecz nie lubi nowych doświadczeń. Żartowniś, czasem przesadny. Dusza towarzystwa. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

niezły w jednym, jak to jest...daje dupy za łyk zupy, nie patrzy na innych,sam jest najważniejszy (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

niezwykle inteligentny, przebiegły, ma talent humanistyczny, szczupły. No i fajny :) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

bardzo sympatyczne imie bardzo lubie to imie niewiem jak wy buziaki dla wszystkich Alanów :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:**:*:*:**:*:*:*:*:*::**:*:*:*:* pozdro
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

PRZY OSOBACH STARSZYCH UDAJE SYMPATYCZNEGO, SŁODKIEGO, PRACOWITEGO CHŁOPCZYKA, A TAK NAPRAWDĘ JEST ZADZIORNY, SILNY, ZABAWNY, WSZĘDZIE GO PEŁNO, NADAJE SIĘ DO PRACY WE WSZYSTKICH ZAWODACH, ROZRABIAKA ... (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

ładny mily sympatyczny zawsze pomorze lubi popłakac i dobrze sie zabawic :):) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan to gej i cwel mały. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

głąp jak nie wiem i jest d***y i do d**y (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

uczuciowy, oddany, inteligentny, wesoły, potrafi rozbawić, lubi pływać i jeździć na rowerze (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

sympatyczny,przystojniak o ciemnych oczach które uwodzą karzdąco na niego spojrzy pomysłowy z poczuciem humoru lecz czasami nieobliczalny...
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

kujon.... (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

...przystojny i inteligentny,bardzo zabawny całuśny i pocieszny (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

lubi młotrze (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

kompletny frajer.... nie mogacy pochwalic sie wielkoscia (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Lubi ryzyko, podrywa każdą laskę z ładną dupcią, lubi lizac dziewczyny po cyckach. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Nieprzeciętny,zwariowany troche zagubiony w tym co robi ale wszystko i tak jest po jego myśli (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

alan
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

na pewno jest fajny, ale i nierozgarnięty. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Zboczeniec, czubek.
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

ziomek i jaracz zielonego lekarstwa (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alanek, Alanek, jagi fanek. Pseudo kibic, rozpierduche robić lubi. Nie potrafi odnaleźć swojego szczęścia, szuka tam gdzie nie trzeba. Menelisko. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Seksownie nieśmiały i uroczy misiowaty tygrysek. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Głupi huuj... i tyle powiem ;D (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Bardzo wrażliwy, umiejący okazać uczucia, adorator kobiet, trochę urwis chodzący własnymi ścieżkami, ale dający się lubić! Zdolny, ale trochę mało ambitny! Inteligentny ponad przeciętną! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

miły delikatny i szczery jest o czym z nim pogdac doslownie o wshystkim...Kocham Go (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

urwis z dwoma różkami. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

sympatyczny, miły, przystojny (z języka Bretońskiego),potrafi kochać ludzi lecz czasem nie umyślnie je rani, bardzo pomysłowy i uczciwy
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Jest fajnym, opanowanym i pewnym siebie przystojniakiem zawsze Cię zrozumie i pomoże w potrzebie <333 :* (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

chlopak o takim imienu jest przystojy mily zawsze usmiechniety a najgorsza wada to lesnitwo (nadesłane przez czytelnika)

męskie alan

kórwa i dziwkarz (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

mający swoje zdanie, zaradny (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

lubi pic wodke i sie kochac (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

przystojny mężczyzna za którym ogląda się wiele kobiet. opiekuńczy i miły. niestety lubi zmieniać dziewczyny jak rękawiczki. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

zależy czasmi dekiel do potęgi czasami miły sympatyczny wesoły kochający (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

spoko gosc,znaczy sie glupek,za duzo trzepie sie i sciaga pornoli,poza tym jednym slowem ADHD (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

to chłopak, który jest inteligentny, ale nie przesadzajmy:) Zawsze uzupełnia swoją wiedzę swoją przebiegłością.. Oczywiście pozytywną! Alan.. super chłopak, marzenie wielu dziewczyn, ale wierny tej jednej jedynej, której nie zdradza! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Wyrachowany, sprytny, zadziorny......hmmm laluś i mały samolubek (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

kochany chłopak, milutki, ale czasami potrafi kogos bardzo mocno zranic. Bardzo silny :) hyh zajebisty jednym słowem. KC Alanku ;*;*;* (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

alan to inteligentny jest królem i jest hudy i dużo pije zbiera kasy dużo i potem wysaje i jest królem świata urodzil sie 1 czerwca 1999 roku. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Dość ciekawy osobnik. Nieco zamknięty w sobie, lecz jeśli chce może być sympatyczny. Mógłby też czasem pomyśleć o innych... (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

super kumpel! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Miły, sympatyczny, zawsze stara sie pomagac i byc uśmiechniętym ;) jeśli pokocha jakąs kobiete to jest jej wierny, wrażliwy, lubi sport, rozrywkowy poprostu spoko ziom ;) (nadesłane przez czytelnika)

męskie alan

jast bardzo piekny i madry:D

(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

psychol
lubi stanistów :D
często ma wysuniętą szczękę do przodu jak AUSTRALOPITEK
nie umie usiedzieć na miejscu
P.S:Znakomicie udaje czarodzieja-pedała [kto wie? może nim jest...] (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

oryginalny, kreatywny, lubiany. ma zwariowane pomysły, inteligentny. ideał <3 (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

KOCHANY CHLOPAK ;* . KC (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

piękny chłopak o cienkim głosie ,ubi ganiac za piłką xD (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

nieumie usiedziec na miejscu ale to jest w nim pozytywne jest szalony boski i kochany chce obze choc nie zawsze mu to wychodzi ale nikt mu niema tego za zle wydaje sie mu ze moze miec wszystko hmm moze i ma racje (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

je hamburgery i chodzi codziennie do fasd fopo (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

je hamburgery i chodzi codziennie do fasd fopo (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

je hamburgery i
(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

lubi chodzi do fast food i nic wwięcej (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Sympatyczny , mądry , wesoły , pomysłowy , miły , w skrócie : wszystko co dobre :) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Jego imie jest jak on- pokrecone. poukladany brzmi anal (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Zajebisty Koleś lubi pomagac jest niesmialy gdy gada z dziewczyna a naprawde jest fajnym kolesiem jak gada z przyjaciómi :) (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

bardzo wrażliwy (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan jest duszą towarzystwa. Często można go spotkać w pobliskim barze kiedy tańczy na rurze. Niektórzy kojarzą sobie jego imię z analem. Nic bardziej mylnego. Alan nie lubi seksu analnego.
Jest obrażalski i zakochany w sobie. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Chłopak o imienu Alan bardzo pasuje do dziewczyny o znaku z zodiaku Waga,która ma na imię Daniela (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan pasuje do dziewczyny Daniela,która ma znak z zodiaku Waga (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Jeśli będę miała synka, będzie to Alan... (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

zadufany, przebojowy, utalentowany, z wielkim ego (nadesłane przez czytelnika)

męskie alan

ciepły, przyjazny, kochany, nieziemsko przystojny (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

porąbany (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan to bardzo oryginalne, lecz nie polskie imię. Chłopak o takim imieniu jest inteligentny, odważny i bardzo koleżeński. Ma wiele przyjaciół. Czasami lubi się wyciszyć. Przystojny, słodki i kochany. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Doskonały chłopak , miły , czuły i kochany .. jeden , jedyny .. niepowtarzalny .. Kochałam go bardzo . :( ale straciłam .. (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Spoka ziom troche szurnienty ale damy rade (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

absolutnie niezastapiony! madry, uczciwy, sparwiedliwy, czuly, delikatny, ma barwna osobowosc, nie boi sie ryzyka, chlop z jajami krotko mowiac! (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

zazwyczaj Alan to poprostu Łoś nadużywający słowa "pasztet" (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

jest gejem który lubi poruchać (nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Alan

(nadesłane przez czytelnika)

męskie Alan

Myślący tylko o jednym..
Ze zmiennym humorem.
Czasem mu cos wyjdzie, czasem nie.. (nadesłane przez czytelnika)






Własny opis możesz dodać tutaj: formularz dla imienia: Alan





Daty imienin dla imienia Alan:
- 14 października (zobacz pozostałe imiona)


Imiona zaczynające się na literę: A

zeńskie Ada
męskie Adam
zeńskie Adela
męskie Adolf
męskie Adrian
zeńskie Adrianna
zeńskie Agata
zeńskie Agnieszka
zeńskie Ala
męskie Alan
męskie Albert
zeńskie Aldona
męskie Aleksander
zeńskie Aleksandra
męskie Alfons
męskie Alfred
zeńskie Alicja
zeńskie Alina
męskie Alojzy
męskie Amadeusz
zeńskie Amalia
męskie Ambroży
zeńskie Amelia
zeńskie Anastazja
męskie Anatol
męskie Andrzej
zeńskie Aneta
zeńskie Angela
zeńskie Angelika
zeńskie Aniela
zeńskie Anita
zeńskie Anna
męskie Antoni
zeńskie Antonina
męskie Apoloniusz
męskie Arkadiusz
zeńskie Arleta
zeńskie Arletta
męskie Arnold
męskie Artur
zeńskie Asia
zeńskie asia
zeńskie Asia
zeńskie Aurelia





Imiona zaczynające się na literę (tylko daty imienin): A

Aaron
Abdon
Abel
Abercjusz
Abraham
Absalon
Achacjusz
Achacy
Achilles
Ada
Adalbert
Adam
Adamina
Adaukt
Addar
Adela
Adelajda
Adelina
Ado
Adolf
Adolfa
Adolfina
Adria
Adrian
Adrianna
Afanazy
Aga
Agapit
Agata
Agaton
Agatonik
Agenor
Ageusz
Agnieszka
Agrypina
Alan
Alban
Albaniusz
Albert
Alberta
Albertyna
Albin
Albina
Albrecht
Aldona
Aleksander
Aleksandra
Aleksy
Alf
Alfons
Alfonsyna
Alfred
Alicja
Alina
Alojza
Alojzy
Alpinian
Amadeusz
Amalia
Ambroży
Amedeusz
Amelia
Amon
Amos
Ananiasz
Anastazja
Anastazy
Anatol
Anatolia
Andonik
Andromeda
Andrzej
Aneta
Angel
Angelika
Angelina
Angelus
Anicet
Aniela
Anita
Anna
Antoni
Antonin
Antonina
Antym
Anzelm
Apolinary
Apollo
Apolonia
Apoloniusz
Ariadna
Arkadiusz
Arkady
Arletta
Arnold
Arnolf
Aron
Arseniusz
Artemon
Artur
Artus
Arystarch
Asteria
Asteriusz
Atanazja
Atanazy
August
Augusta
Augustyn
Augustyna
Auksencjusz
Aureli
Aurelia
Aurelian
Aureliusz




Walentynki - święto zakochanych, obchodzone 14 lutego. Nazwa "walentynki" pochodzi od imienia św. Walentego, patrona zakochanych.

Tego dnia ludzie wysyłają do ukochanych "walentynkę" - wiersz albo wyznanie miłosne. Niekiedy obdarzają się upominkami. W szczególności wiersze wysyłają mężczyźni do kobiet.

Na terenie Polski konkurujące o miano tzw. święta zakochanych z miejscowym, rodzimym świętem słowiańskim zwanym potocznie Nocą Kupały lub Sobótką, obchodzonym w nocy z dnia 21 na 22 czerwca. W naszych czasach święto to stało się bardo komercyjne.

Źródło: Wikipedia.org


Imię (łac. nomen) - osobista nazwa nadawana jakiejś osobie przez grupę, do której należy. Wraz z nazwiskiem, czasem patronimikiem (ros. otczestwo), a rzadziej przydomkiem stanowi u większości ludów podstawowe określenie danej osoby.

Źródło: Wikipedia.org



Liczba imion: 1427
Liczba znaczeń imion: 1141
do zmoderowania: 70926
Znaczenieimion.int.pl istnieje od połowy 2005 roku. Polityka prywatności
Autor skryptów: Przemysław Krajniak, Skrypty PHP